فصل پنجم: "پول و منابع"/ کتاب آموزش غیررسمی (NFE)/ طرح درس 2-5 و 3-5/ "اقدام ابتکاری و کسب و کار" و "شناسایی بازار"

محل اجرا: کانون اصلاح و تربیت

تاریخ اجرا: 95/03/04

اين جلسه با هدف توانايي تخصيص فعاليت‌هاي تجاري و درك نحوه‌ی آنها در زندگي، شناخت مفهوم عرضه و تقاضا و در نهايت شناخت فرصت‌هاي بازار در اجتماع برگزار شد. 4 نفر از بچه‌هاي آزاد شده دوباره به كلاس برگشتند و تعدادي هم نفرات جديد به كلاس اضافه شدند. بچه‌ها از برگزار نشدن كلاس جلسه‌ی قبل معترض بودند. راجع به عبارت عرضه و تقاضا صحبت شد. مرحله‌ی بعد راجع به واژه‌هاي خلاقيت و ابتكار صحبت شد. راجع به تفاوت آن با اختراع، مثال‌هايي از ابتكار و خلاقيت زدند و به مشاغلي كه مثال مي‌زدند ربط مي‌داديم. راجع به كارآفريني و ويژگي‌هاي كارآفرين بسيار صحبت شد. حس كردم مي‌تونم راجع به حس رضايت از خود به منظور افزايش اعتماد به نفس بچه‌ها و حس نوع‌دوستي بيشتر صحبت كنيم و دلايل فعاليت‌هاي موفق و غير موفق رو بررسي كرديم. اين جلسه همكاري بچه‌ها بي‌نظير بود. حتي مسئولين كانون درخواست برگزاري بيشتر كلاس‌ها رو داشتند.

 

 

بازگشت به صفحه ی گزارش های مربیان



مطالب سایت

  • تازه ترین به روزرسانی های سایت

    از اینجا به آخرین مطالب سایت دست پیدا کنید....

    ادامه
  • پنج درس مالی که کودکان باید بیاموزند

    دانلودسنتر سایت به روز رسانی شد....

    ادامه