فراخوان هفتمین کارگاه آموزش مربیان آمال


 

برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین کارگاه آموزش مربیان برنامه‌ی آموزش متوازن اجتماعی و مالی (آمال) 1395 در حال انجام است. متقاضیان و علاقمندان به شرکت در دوره مربی‌گری، می‌توانند فرم ثبت‌نام را دانلود کنند و تا 10 مرداد ماه فرم تکمیل‌شده را به آدرس info@aflatoun.ir ارسال نمایند، فرم‌های ارسالی متقاضیان بررسی شده و با برگزیدگان مرحله‌ی اول، مصاحبه‌ی تلفنی برای بررسی‌های بیشتر انجام می‌پذیرد. در این دوره نیز اولویت بر حضور مربیان مدارس و مراکز آموزشی با سابقه آموزش به کودکان بیش از سه سال است، زیرا افرادی که تجربه‌ی چندساله‌ی تدریس کلاسی برای کودکان و نوجوانان را دارند، در اجرای این برنامه موفق‌تر و مصمم‌تر عمل می‌کنند. آموزش‌دیدگان متعهد می‌شوند پس از حضور در دوره، متعهد می‌شوند در توسعه و اجرای برنامه با کودکان و نوجوانان نقش موثری ایفا کنند.

در صورت رسیدن به حد نصاب، این کارگاه چهار روزه به مدت 36 ساعت، در تاریخ 2 تا 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد. ظرفیت کارگاه، 20 نفر پیش‌بینی شده است.

 

** می‌توانید فرم ثبت‌نام را از اینجا دانلود کنید.

 

** معرفی و شرایط شرکت در دوره را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

 

پی‌نوشت: از همراهانی که در برای حضور در دوره‌های قبل، فرم ثبت‌نام خود را تکمیل و ارسال کرده‌اند، خواهشمندیم فرم قبلی خود را به روز نمایند یا اگر نیازی به تغییری در اطلاعات ایشان نیست، با ارسال ایمیل درخواست خود را برای شرکت در دوره‌ی هفتم اعلام کنند.

 

 



مطالب سایت

  • تازه ترین به روزرسانی های سایت

    از اینجا به آخرین مطالب سایت دست پیدا کنید....

    ادامه
  • پنج درس مالی که کودکان باید بیاموزند

    دانلودسنتر سایت به روز رسانی شد....

    ادامه